onsdag 5 februari 2014


Efter en veckas semester, en halvdålig natts sömn, en underbar frukost efter en ”två dagars”, gör jag entré på kontoret, skriker min vana trogen ”guten morgen”. Ibland undrar jag om alla gillar mitt tilltag?, spelar roll, jag har i alla fall annonserat min ankomst och nu är alla vakna. Jag får omedelbart ett antal göromål som måste hanteras, jag lägger i ”over driven” för att lägga dom i högen för handlagt.

Efter ett antal telefonsamtal, möten och ärenden så sitter jag tillsammans med Björn och Anneli, då slår det mig plötsligt, varför är allt jag gör så oerhört angeläget att göra NU. Har jag problem eller lider jag av en lätt släng av ADHD.

Jag konsulterar Björn och Anneli, men får tyvärr ingen ytterligare klarhet, dom tycker det bara är positivt. Jag vet inte om dom ljuger, inte orkar engagera sig eller bara inte vågar konfrontera mig med att jag är onormal.

Skit samma jag kör vidare så länge jag slipper en betablockerare.

Love you all! / Pierre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar